Sma Rendszerház Kft.
0 0 0
0
CÉGINFORMÁCIÓ SZOLGÁLTATÁSOK REFERENCIÁK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
0
 

Múlt, jelen, jövő

Az SMA Rendszerház Kft. 2004-ben alakult. Munkatársai tanácsadói szemléletű, mély technológiai tudással rendelkező szakemberek, felkészültségük garancia arra, hogy szolgáltatásaink színvonala hosszútávon is a legjobbak közötti helyet biztosítsa. Célunknak tekintjük ügyfeleink oly mértékű kiszolgálását, hogy az általunk nyújtott szolgáltatáscsomagok teljes mértékben kielégítsék a felmerülő igényeket. Szaktudásunkat nem csak önálló és fővállalkozói munkák során hasznosítjuk, gyakran tanácsadói, alvállalkozói státuszban segítjük egy-egy projekt gördülékeny menetét.Professzionális és teljeskörű informatikai szolgáltatások nyújtására koncentrálunk, nem célunk csak az alacsony hozzáadott értékkel rendelkező kereskedelmi tevékenység végzése. Ellátjuk azon szoftvertermékek forgalmazását és hosszútávú támogatását, amelyek saját területükön vezető szereppel bírnak. Mindezek érdekében folyamatosan figyeljük, hogy a jelentős szoftvergyártók (IBM, Oracle, Microsoft stb..) milyen innovációs tevékenységet végeznek, mivel az általuk fejlesztett technológiai újdonságok hamarosan megjelenek a hétköznapokban is.



Szolgáltatásaink:

Üzleti folyamat automatizáció:

Az infrastruktúrára épülő, olyan informatikai rendszerek, amelyek nem csak elszigetelt feladatok ellátását, hanem a teljes munkafolyamat kezelését oldják meg. Ez történhet meglévő rendszerek integrálásával, és/vagy teljes rendszer kialakításával. A kialakítás történhet egyedi fejlesztéssel és/vagy más gyártók termékeinek integrációjával.

Termékértékesítés:

Az elmúlt években SMA bővülő szolgáltatási körrel jelentkezett a piacon. Úgy éreztük, hogy a teljesség igénye partnereink részéről jogos s így a SMA licencértékesítéssel, kérés esetén hardver elemek szállításával igyekszik ezt az igényt minél jobban kielégíteni. Ezen törekvések eredményeképpen több jelentős gyártókat tudhatunk partnereink soraiban.

Üzemeltetés:

Informatikai rendszerek üzemeltetése vagy támogatása, magas szintű garantált szolgáltatási színvonalon. Ez lehet egy rendszer támogatása (Hotline), infrastruktúra üzemeltetése (rendszergazdai feladatok ellátása), vagy akár a vállalat teljes IT biztosítása (HelpDesk, alkalmazás adminisztráció). Ezeket a feladatokat végezzük SLA alapon; erőforrás kihelyezésével; valamint meghatározott reakció időn belüli support nyújtásával. Ez utóbbinál megkülönböztetünk infrastruktúra, illetve alkalmazás supportot.

IT tanácsadás:

Az IT tanácsadás szolgáltatásunk az üzleti folyamatok racionális működését, a folyamatok informatikai eszközökkel történő támogatásának szakszerűségét szolgálja. Ügyfeleink üzleti folyamatainak és informatikai problémáinak teljes körű, komplex kezelésében nyújtunk segítséget, hogy az ügyfél szakemberei mindig a lehető legtöbb időt fordíthassák eredeti feladataik elvégzésére. Ennek záloga, hogy egy professzionális szolgáltató által nyújtott, megfelelő szolgáltatásra épülhet tevékenységük.

Internetes szolgáltatások:

Egyedi szolgáltatáscsomagok össze állítása ügyfeleink igénye szerint.

A csomagok a következő elemeket tartalmazhatják:

  • Kapcsolat (ADSL)
  • Szerver illetve tárhely üzemletetés
  • Grafikai tervezéso Fejlesztés
  • Keresőoptimalizálás
  • Marketing szoftvertámogatási rendszerek
  • Kereső marketing
  • Egyedi alkalmazásfejlesztés